Festkongen fest udlejning og mad ud af huset

Du er her:

Lejebetingelser

Lejebetingelser for Festkongen og Aarhus Service Udlejning

Lejer bedes venligst notere sig nedennævnte udlejningsbetingelser for Aarhus Service Udlejning / Festkongen

Lejer er ansvarlig for det lejede i hele lejeperioden og er pligtig til at overholde nederstående lejebetingelser.

Lejeperioden er sædvanligvis en dags brug, hvis ikke andet er aftalt, og levering/afhentning sker afhængig af vor turplanlægning, normalt en dag før/efter selve brugsdagen (dog ikke lør- og søndage/helligdage).
Vi kan desværre ikke give et præcist tidspunkt og beder om forståelse og for tidsmæssige udsving. Ordren betragtes som bindene  fra 14 dage før leveringsdato. Evt. ændringer skal meddelelses senest 14 dage før levering (i konfirmationsperioderne  dog specielle frister).
Borde og stole samt emballage må ikke udsættes for fugt og må ikke benyttes under åben himmel (undtagen havemøbler og klapstole). Porcelæn m.m. skal returneres i rengjort stand i den emballage, som det er leveret i. For uafvasket/kalkpletter service beregnes opvasketillæg på 85% af lejen. Rengøring af sølvlysestager skal ske i kogende vand, hvis ikke lysestagerne er rengjort – som ved modtagelse – tillægges er gebyr på 85% af leje prisen.
Vigtigt! Borde og stole pakkes og stables på samme vis som ved levering. Manglende eller beskadigede dele erstattes med gældende genanskaffelsespriser. Reklamationer skal ske før brugen på tlf. 86 92 14 22 – fax 86 92 24 44
Eller pr. e-mail lager@festkongen.dk  da de ellers ikke kan tages til følge.
 
Mangler på levert ordre:

Har vi levert og lavet tællefejl eller glemt at levere nogle udlejnings artikler til jer til jeres fest er vores tlf: 86921422 åben for reklamationer til klokken 19.00 fredag aften.vi levere 1 gang hved fejl til ordren så sørg for at gå hele ordren igenem før i ringer til os og vi kommer og retter fejlen.på helidage er vagt tlf lukket

Mangler på selvafhentet ordre i hørning:

Har vi lavet tællefejl på ordren er vores vagt tlf:86921422  åben til klokken 19,00 fredag aften så der kan avtales en åbning så fejlen kan afhentes i hørning. husk at kontrolere hele ordren da vi åbner en gang pr kunde for fejl


Beetaling betingelser:

Betaling sker netto kontant ved modtagelse af ordrebekræftelse, hvis ikke andet er aftalt. Faktura kan betales med dankort ved at følge dette link. Betaling skal være Århus Service Udlejning (Festkongen) i hænde senest 8 dage inden brugs-dato, hvis ikke andet er aftalt.

Ved eventuel erstatning, forbrug af gas m.m., fremsendes efterfølgende yderlig faktura.



Særlige telt regler:

Der må ikke grilles i teltet eller udenfor i en radius af mindre end 5 meter fra teltdugen. Det samme er gældende for sodende lys- og varmekilder /f.eks. havefakler og lign.)
Teltet er opstillet på lejers ansvar og forsikring.

Ved kraftig blæst skal teltet være lukket – ingen indgange må være åbne!
Der må ikke opklæbes klistermærker og lign. På teltsiderne.
Ved opsætning af Aarhus Service Udlejning skal kørselsvejen være let tilgængelig for stor lastbil.

Jukebox:

Ved leje af jukebox og andet lydudstyr må dette ikke flyttes fra den opstillede placering ved oprydning, før Aarhus Service Udlejning er mødt op for nedtagning af materialet.

Transport 1:

Hvis lejer selv ønsker at afhente og tilbagelevere det lejede, skal dette ske i lukket varebil eller på lukket trailer. Lejer sørger selv for af- og pålæsning. Transporten sker på lejers ansvar og forsikring.


Transport 2:

Vore transportpriser er baseret på kollektiv udbringning og omtrentlige leveringstidspunkter kan oplyses på forlangende. Taksten er gældende for normalordrer, hvor aflæsning (aflevering) er max. 10 meter fra vor lastbil. Ønskes levering på fast tidspunkt (udenfor vor rute) betales særligt fragt tillæg.

Indbæring af udlejningsartikler:

Hvor det lejede skal bæres mere end 10 meter fra vor lastbil eller op på 1. sal eller mere, betales der et særligt aftalt fragttillæg.

Vi glæder os til samarbejdet
Og håber i får et godt arrangement eller fest

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.